Grupul Gefco, jucator global in domeniul logisticii industriale si lider european in logistica auto, a inregistrat o cifra de afaceri de 2,1 miliarde euro in prima jumatate a anului 2014, cu 6,9% mai mare in comparatie cu aceeasi perioada din 2013.

O mare parte din aceasta crestere a avut loc in Europa si Asia, fiind mai mult decat suficienta pentru a compensa dificultatile de pe pietele din Rusia si America Latina. Profitul operational actual se ridica la 53,9 milioane euro, pentru un profit net de 32 milioane euro, o crestere de 60%.

Intre prima jumatate a anului 2013 si cea a anului 2014, Gefco si-a majorat semnificativ cifra de afaceri in sectorul industrial (+20%), FMCG (+7%) si electronic (+7%). In total, cifra de afaceri generata de marii clienti internationali – cu exceptia PSA Peugeot Citroën – si companii mijlocii, se ridica la peste un miliard euro in prima jumatate a anului 2014, sau 54,3% din cifra de afaceri totala, in comparatie cu 46,5% in aceeasi perioada a anului 2013.

In primul semestru al anului 2014, fluxurile logistice operate de Gefco au crescut intre Asia, Rusia si Europa.Noul serviciu de transport feroviar door-to-door intre Asia si Europa, lansat de Gefco, permite expedierea marfurilor catre peste douasprezece tari, inclusiv Rusia, Kazahstan, Belarus, Uzbekistan, Germania s iUngaria, si reprezinta un sistem de crestere unic pentru Gefco.

Gefco urmareste o cifra de afaceri de 8 miliarde euro pana in anul 2020. Fondata in 1949 pentru a gestiona transporturile intre fabricile Peugeot, Gefco s-a dezvoltat in afara industriei auto – unul dintre cele mai complexe si solicitante sectoare pentru operatorii logistici. De atunci, Gefco a dezvoltat un serviciu unic de logistica integrata, concepand planuri de gestionare si planuri de optimizare a transportului multi-modal.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri