Suzuki Motor a anuntat luni ca, in trimestrul aprilie-iunie, a inregistrat profituri si vanzari record, in mare parte datorita succesului miniautovehiculelor cu consum redus, in contextul scumpirii carburantilor.

Profitul nete al Suzuki a crescut cu 20,4% in primul trimestru al anului fiscal 2006, fata de perioada similara din 2005, acesta situandu-se la 20,26 miliarde yeni (176 milioane dolari). Vanzarile consolidate s-au ridicat la 763,84 miliarde yeni (6,642 miliarde dolari), fiind mai mari cu 24,1%.

Profitul brut al companiei auto nipone au crescut cu 24,1% si au totalizat 36,86 miliarde yeni (320 milioane dolari). Pe actiune, profitul net a fost de 45,92 yeni (0,4 dolari) fata de 31,73 yeni (0,28 dolari) in perioada similara a anului trecut.

Vanzarile globale de autovehicule Suzuki s-au majorat cu 8,4%, pana la 533.000 unitati, potrivit daelor Rompres. Aceasta crestere a fost atribuita succesului miniautovehiculelor cu consum redus de carburanti, precum si bunei evolutii a vanzarilor, in Europa si Statele Unite ale Americii, ale modelelor Swiftsi SUV Grand Vitara.

Suzuki isi mentine estimarile pentru anul fiscal in curs, care se va incheia la 31 martie 2007, si se asteapta la un profit net de 66 miliarde yeni (574 milioane dolari) si la vanzari de 2.800 miliarde yeni (24,348 miliarde dolari).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri