Cererea pentru modelele Ford a crescut in primele 8 luni ale anului cu peste 50%, la 4.600 de masini noi, de la 3.048 de unitati in perioada similara a anului trecut, intr-o piata care a inregistrat un trend ascendent depasind 55.300 de unitati.

Ford Romania se asteapta anul acesta ca procentul brandului din vanzarile totale sa depaseasca 8%. “Ne bucura aceasta crestere, sunt increzator ca ne vom mentine ritmul pana la finalul anului , astfel incat sa putem inchide 2014 cu o cota de piata de peste 8%. Cred in continuare ca trebuie incurajat consumul de masini noi, eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil si cat mai putin poluante pentru mediul inconjurator”, a declarat Zoltan Brassai, director general Ford Romania, Compania Nationala de Vanzari.

Cele mai bine vandute modele Ford in primele noua luni ale anului au fost Fiesta (1.787 unitati), Focus (1.084 unitati) si Mondeo (329 unitati). Vanzarile de flote continua sa domine, astfel ca peste 60% din unitatile Ford inmatriculate de la inceputul anului si pana in prezent s-au incadrat in aceasta categorie. Cu toate acestea, existenta programului Rabla a sustinut vanzarile retail si a impulsionat totodata clientii sa se indrepte catre showroom-urile Ford din intreaga tara.

“Desi in acest moment, flotele reprezinta cea mai mare parte a vanzarilor Ford din Romania, am observat o usoara revigorare si in randul clientilor persoane fizice. In acest sens, ne-au ajutat campaniile noastre de marketing, dar si programul Rabla care anul acesta a inceput in aprilie, comparativ cu 2013, cand acesta a demarat in iunie”, a adaugat Brassai. Anul acesta, Ford va lansa noul Focus si noul Transit Courier.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri