Brandurile auto s-au luptat pentru vizibilitate la Salonul Auto de la Paris 2014 si au recurs la idei foarte interesante, Volvo si Land Rover au imitat o ploaie torentiala de vara, MINI, Opel si Peugeot si-au suspendat masinile pe panouri verticale, iar Mercedes-Benz, Smart, Renault si Citroen au recurs la mii de volti, lumini care au facut spectacol. Standuri chic au avut marcile Bentley, Citroen DS, Maserati, Audi, VW, Porsche si BMW. In fiecare an, la Paris sunt prezentate in premiera mondiala peste 100 de modele noi intr-un centru expozitional de 96.000 metri patrati, insa 2014 a fost cel mai slab an din punct de vedere al noutatilor spun francezii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri