Noul SUV compact de la Volkswagen se va numi Tiguan. Nu numai noul vehicul, ci si numele ales au insemnat o aventura pe un domeniu cu totul nou: denumirea noii masini a fost decisa de catre cititorii grupului AutoBild. Peste 350.000 de voturi au fost exprimate in zece tari, iar numele invingator a fost Tiguan. Fratele mai mic al modelului Tuareg va fi produs la Wolfsburg si va fi lansat in 2008.

Dr. Wolfgang Bernhard, presedinte al Consiliului Director pentru marca Volkswagen, a spus: "Acest eveniment unic este o dovada a modului in care Volkswagen se deschide: am facut un apel la piata, iar potentialii clienti ne-au ajutat sa alegem numele Tiguan. Reactia pozitiva arata ca a fost cea mai potrivita abordare".

Numele Tiguan a fost dezvoltat de Volkswagen Marketing, impreuna cu alte patru alternative, Nanuk, Namib, Rockton si Samun. Cititorii grupului AutoBild au ales forma favorita dintre cele cinci potentiale variante. Rezultatul a fost naucitor: sondajul a inregistrat peste 350.000 de voturi. Marea majoritate a votat pentru Tiguan. Tiguan reprezinta transferul succesului global inregistrat de filosofia Tuareg catre clasa SUV compact, un segment care s-a dezvoltat considerabil in ultimii ani. Calatoria, aventura si emotia sunt asociate cu acest nume exotic.

Acestea se potrivesc de minune cu proiectul: gratie conceptului bazat pe dinamica conducerii si pe nivelul ridicat de confort, Tiguan este potrivit mediului urban, precum si pe teren accidentat, departe de drumurile normale, ceea ce confera o libertate deplina celui aflat la volan.

O prima privire a noului model SUV de la Volkswagen a fost oferita prin intermediul conceptului off-road Concept A, dezvaluit la inceputul anului 2006.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri