Divizia Dodge a gigantului Dimler Chrysler intentioneaza sa produca o masina care sa se inscrie in clasa mini. Americanii, care vad cu ochi din ce in ce mai buni piata auto europeana, vor sa construiasca acest model in parteneriat cu un alt mare producator auto ce are experienta pe acest segment. La finele acestui an vom anunta partenerul cu care vom construi noua masina, a declarat Tom LaSorda, presedintele Crysler. Initial americanii anuntasera ca aceasta hotarare va fi luata la jumatatea lui 2006.

Tot atunci, reprezetantii Dodge au facut cunoscut ca intentioneaza sa lucreze la acest proiect alaturi de Volkswagen, Hyundai Motor sau Mitsubishi Motor Corp. LaSorda, insa, a subliniat faptul ca astazi Dodge este in discutii si cu alti constructori europeni, dar si cu unul dintre cei mai mari producatori chinezi.

Surse din industria auto au confirmat faptul ca americanii sunt in discutii cu reprezentantii Chery Motors, companie care intentioneaza sa partunda in Europa cel mai tarziu in 2008. LaSorda s-a aratat increzator in nivelul calitativ al masinilor chinezesti.

O decizie in favorarea chinezilor ar insemna o lovitura pentru Volksvagen in conditiile in care grupul german va avea un competitor direct pentru noua versiune a modelului Polo, dar cu un cost mult mai mic.

Dodge intentioneaza sa vanda masina rezultata din aceasta colaborare atat in America, cat si in Europa. Ratiunea proiectului vine din nevoia de a oferi o masina care sa consume putin in conditiile cresterii pretului al combustibil.

Dodge intentioneaza sa ia cat mai multe procente din piata europeana, primul pas fiind deja facut prin introducerea in SUV-ului in luna iunie. In 2005 Chrysler a vandut 185 mii de masini in afara Americii si intentioneaza sa isi dubleze vanzarile pana in 2009.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri