Producatorul auto Ford Motor Co. a anuntat ca in trimestrul al doilea a inregistrat pierderi de doua ori mai mari decat cele anuntate in urma cu doua saptamani, valoarea revizuita ridicandu-se la 254 milioane dolari.
Dupa ce au fost revazute provizioanele pentru finantarea planului de disponibilizari si de salarii compensatorii, pierderile trimestrului doi au fost anuntate ca fiind de 254 milioane dolari, de la 123 milioane dolari cat a fost anuntat in urma cu doua saptamani, informeaza Rompres.

Vestea a cazut foarte rau pentru producatorul auto american, mai ales dupa ce saptamana a fost marcata de anuntul scaderii cu 34% a vanzarilor pe piata Statelor Unite, volumul vanzarilor fiind depasit, pentru prima oara, de cel al vanzarilor Toyota.

Valoarea cotatiilor actiunilor companiei a scazut, joi, la Bursa de la New York cu 0,57%, ajungand la 6,92 dolari la ora NY 12.25 (16.25 GMT), dupa ce la deschidere au cedat 3%.

Miercuri, Ford a anuntat ca divizia sa Premier Automotive Group (PAG), care asambleaza marci europene precum Volvo si Jaguar, nu s-a ridicat la nivelul de rentabilitate estimat. Ford a achizitionat Jaguar in 1989.

Ford desfasoara un plan amplu de restructurari in America de Nord, plan anuntat inca din ianuarie si avand drept tinta reducerea a 30.000 de locuri de munca si inchiderea a 14 facilitati de productie pana in anul 2012. Aceste eforturi vor fi critice in ceea ce priveste evaluarile ulterioare ale creditelor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri