Cu cele peste 1,5 mii de masini vandute in luna iunie, Eos a devenit cea mai bine comercializata masina din clasa ei, in Germania. Aproximativ una din zece masini cabriolet noi a fost un model Eos, in cursul lunii iunie.
Statistica este oferita de Biroul Federal de Circulatie si este realizata in conditiile in care Eos nu era inca disponibila in luna iunie. Livrarile modelului Eos 1,6 FSI, cu motor de 115 CP au inceput pe piata europeana abia in lulie, iar pretul de pornire fara taxe este de aproximativ 20 de mii de euro.

Gama Volkswagen Eos include doua motoare pe benzina (150 CP, respectiv 200 CP) si un propulsor turbodiesel (140 CP) cu filtru de particule ca optiune standard. In viitor, va fi disponibil si cu un motor V6 pe benzina, de 250 CP.

La doar cateva saptmani dup debutul european al modelului Eos, in Romania se poate face o statistica a preferintelor in ceea ce priveste liniile de echipare. In materie de motoare, 47 procente dintre clientii Eos au ales motorul 2.0 TFSI de 200 CP, 25 procente au optat pentru propulsorul 2.0 FSI de 150 CP, iar 24 procente au comandat masini echipate cu puternicul TDI de 140 CP.

Preferintele sunt clare si n privina culorilor alese: 37 procente dintre proprietarii Eos au optat pentru Silver Essence metallic", in timp ce Deep Black pearl effect" (27 procente) i Midnight Blue metallic" (11procente) sunt pe locurile al doilea, respectiv al treilea in randul preferintelor.

Sistemul de aer condiionat Climatronic - complet automat - a fost ales de 80 de procente dintre cumparatorii modelului Eos, chiar dac Eos dispune, ca dotare standard, de sistemul semiautomat Climatic.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri