Mitsubishi a lansat in Romania, la finalul anului 2012, cea de-a treia generatie a SUV-ului Outlander, un model cu 7 locuri destinat familiior, cu un portbagaj mai mare cu 50 de litri fata de modelul anterior, hayon electric, o greutate redusa cu aproape 150 kg si emisii cu 40 de grame CO2/km mai mici.

Outlander a primit pentru prima data si o versiune ECO, cu propulsie hibrida plug-in, denumita Outlander PHEV, care dispune de un motor de 2 litri benzina 121 CP + un motor electric de 81 CP (45.500 euro). Pentru incarcarea totala a bateriilor de la o sursa de 230 V Outlander PHEV are nevoie de 5 ore.

Mistubishi Outlander: ce aduce noul model?

Mitsubishi Outlander vine cu un design impunator si o caroserie mai rezistenta, fiind utilizate placi de otel pentru a proteja mai bine pasagerii in caz de coliziune si pentru a reduce greutatea sasiului. Pierderea in greutate a contribuit si la imbunatatirea manevrabilitatii.Mitsubishi Outlander

In Romania, motorizarile SUV-ului Mitsubishi Outlander sunt 2,2 diesel 150 CP si 2 litri benzina 150 CP. Ambele propulsoare vin cu tractiune integrala 4x4, cutii de viteze in 6 trepte, manuala sau automata si o transmisie cu variatie continua (CVT).

Modelul de test a fost varianta diesel de 2,2 litri 150 CP in echiparea Intense cu transmisie automata, care are un pret de aproape 33.800 euro cu TVA. Pentru aceasta motorizare cuplul este de 360 Nm, livrat intre 1.500 si 2.500 rpm.

Citeste si:
Test Drive Wall-Street: Great Wall H5, un SUV bun de vanatoare
Test Drive Wall-Street: Great...

Chiar daca suspensia este putin cam rigida, pe sosea Outlander a fost confortabil datorita scaunelor moi, cu tapiterie din material textil in combinatie cu piele sintetica neagra. Consumul a fost destul de bun, in afara orasului computerul de bord a afisat 5,7 litri, iar in oras peste 9 litri.Mitsubishi Outlander

Interiorul este primitor, cu materiale placute la atingere, dar poate putin cam sobru. Outlander se prezinta cu un display audio pentru radio CD cu redare MP3 cu 6 difuzoare si port USB, prevazut cu camera pentru mersul cu spatele, dar cu un meniu cam invechit si un ecran tactil care raspunde greu.

La volan, se observa display-ul central multifunctional tip LCD color care ne arata temperatura exterioara, distanta parcursa, consumul mediu, indicatorul ECO. Consola centrala este usor orientata catre sofer, oferind acces rapid la comenzile amplasate intuitiv.

Pentru prima data, Outlander utilizeaza pentru hayon un mecanism electric care asigura deschiderea si inchiderea automata. Hayonul poate fi actionat electric sau de pe plansa de bord, fara a parasi habitaclul.Mitsubishi Outlander

Citeste si:
Test drive cu BMW X5 M50d "Final Edition" şi cel mai puternic diesel
Test drive cu BMW X5 M50d...

Modelul japonez vine cu trei functii de siguranta: ACC (Cruise Control Adaptiv), FCM (Protectie la impact frontal) si LDW (Avertizare la parasirea benzii). Pericolele sunt detectate cu ajutorul unui radar montat in partea frontala.

Cel mai mic pret pentru Mitsubishi Outlander este de 28.400 de euro cu TVA, pentru motorul de 2,2 diesel 150 CP cu transmisie manuala in echiparea Invite+. Mai multe detalii despre Mitsubishi Outlander gasiti aici.

Date tehnice: Mitsubishi Outlander 2,2 diesel 150 CP

Capacitate cilindrica 2.268
Combustibil: diesel
Tractiune: 4x4
Transmise 6AT
Putere maxima 150 (3.500)
Cuplu maxim 360 (1.500-2.500)
0-100 km: 11,7 secunde
Viteza maxima 190 km/h
Dimensiuni L/l/h (m) 4,65/1,80/1,68
Capacitate rezervor litri 60
Greutate kg 1.585
Capacitate portbagaj litri 477/1.022
Garda la sol: 19 cm

Citeste si:
#WSDriveTest cu Ford Mustang Mach-E, primul SUV electric Ford
#WSDriveTest cu Ford Mustang...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri