Porsche a epuizat editia limitata 918 Spyder, cel mai scump model al producatorului auto german, care costa 845.000 de dolari, iar majoritatea masinilor au fost cumparate de americani, relateaza Bloomberg.

Clientii din Statele Unite au cumparat 297 de automobile 918 Spyder, iar cei din Germania si China aproximativ 100 in fiecare din cele doua tari, scrie Mediafax.

Productia automobilului hibrid de 845.000 de dolari a fost limitata la 918 unitati pentru a scoate in evidenta exclusivitatea masinii si a brandului. Livrarile au inceput in luna martie, iar directorul general al Porsche, Matthias Mueller, a anticipat in iunie ca editia va fi epuizata pana la sfarsitul acestui an, el considerand ca ar fi incorect ca numarul acestor masini sa fie suplimentat.

Modelul 918 Spyder, prezentat in septembrie 2013 la salonul auto de la Frankfurt, poate atinge 100 de kilometri pe ora in 2,5 secunde si poate calatori 67 de mile (108 kilometri) cu un galon de benzina (3,8 litri). Distanta pe care 918 Spyder o poate parcurge consumand doar un galon de benzina este mai mare decat cea de 51 de mile (82 kilometri) realizata de hibridul Prius al Toyota Motor.

Porsche, divizie a grupului Volkswagen, anticipeaza ca incepand din 2015 va putea livra pentru prima oara 200.000 de vehicule pe an, datorita cererii mari pentru SUV-ul Macan, in valoare de 49.900 de dolari, introdus pe piata in acest an. In primele 11 luni ale acestui an, livrarile globale ale Porsche au urcat cu 15%, la un nivel record de 169.205 automobile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri