Vanzarile de autoturisme Dacia noi in Marea Britanie au crescut anul trecut cu 39,1% in comparatie cu 2013, la 23.860 unitati, desi marca romaneasca a inregistrat o scadere de 26,5% in luna decembrie fata de aceeasi luna din 2013, pe o piata in urcare cu 9,3% anul trecut.

Cota de piata a Dacia a avansat la 0,96% in 2014, de la 0,76% in 2013, in conditiile in care inregistrarile de autoturisme noi au avansat de la 17.146 unitati la 23.862 unitati, potrivit datelor Asociatiei britanice a producatorilor si dealerilor de masini (SMMT), noteaza Mediafax. La nivelul lunii decembrie, cota de piata a marcii romanesti a coborat la 0,9% fata de 1,34 in decembrie 2013, iar vanzarile de masini noi au scazut de la 2.047 unitati la 1.503 unitati.

Marcile care au inregistrat cele mai mari vanzari in anul 2014 pe piata britanica sunt Ford, cu 326.643 de autoturisme vandute, Vauxhall, cu 269.177 de unitati, si Volkswagen, cu 214.828 de unitati. Ford Fiesta, cu 131.254 de unitati vandute anul trecut, reprezinta cel mai bine vandut model in Marea Britanie, fiind urmat de Ford Focus (85.140 de unitati) si Vauxhall Corsa (81.783 de unitati).

Piata auto din Marea Britanie a crescut cu 9,3% in 2014, la 2,47 de milioane de unitati, consemnand cel mai important avans din 2004 pana in prezent. Marea Britanie ramane a doua mare piata auto din Europa, dupa Germania. In Franta, inmatricularile de autoturisme Dacia noi au crescut cu 12,9% in 2014, la 105.896 unitati, conferind marcii o cota de piata de 4,88%. In luna decembrie, vanzarile de masini Dacia noi au scazut cu 18,8%, la 8.386 unitati, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri