CNADNR a programat cheltuieli pentru investitii de 5,49 miliarde lei in acest an, in crestere de 2,3 ori fata de suma bugetata pentru 2014, si estimeaza ca va incheia 2015 cu un numar de 6.491 de angajati, cu aproximativ 450 de salariati in plus fata de nivelul anticipat anul trecut.

Proiectul bugetului de venituri si cheltuieli al CNADNR pentru acest an include surse de finantare a investitiilor care totalizeaza 5,89 miliarde lei. Din aceasta suma, 5,85 miliarde lei sunt alocati de la buget si includ plata a 398,9 milioane lei pentru angajamente din anii anteriori, scrie Mediafax.

Comparativ, bugetul rectificat al CNADNR, aprobat la finele anului trecut, a prevazut surse de finantare a investitiilor in valoare de 3,97 miliarde lei, din care 3,94 miliarde lei sunt alocatii de la buget. Alocatiile bugetare aferente platii angajamentelor din anii anteriori s-au ridicat la 1,75 miliarde lei. La rubrica "cheltuieli pentru investitii", bugetul pentru 2014 indica suma de 2,39 miliarde lei, iar proiectul de buget pentru acest an propune un nivel de 5,49 miliarde lei.

In proiectul BVC pentru 2015 sunt prognozate venituri de 5,51 miliarde lei si un profit brut de 215,5 milioane lei, in vreme ce, in bugetul aferent anului trecut, veniturile erau estimate la 6,89 miliarde lei, iar profitul brut la 233,1 milioane lei. Cheltuielile cu salariile sunt estimate la 195,9 milioane lei in acest (+17,8%), iar cele cu bunurile si serviciile sunt evaluate la 642,5 milioane lei (-33,4%). CNADNR estimeaza ca va avea 6.491 de salariati la finele acestui an, in conditiile in care bugetul pentru 2014 indica un numar de 6.035 de angajati la sfarsitul anului trecut.
Compania de Drumuri a inaugurat 50 de kilometri de autostrada anul trecut (22 de kilometri intre Orastie si Sibiu, respectiv 28 de kilometri intre Nadlac si Arad), mai putin de jumatate fata de nivelul din 2013.

Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a declarat la jumatatea lunii ianuarie ca reteaua autostrazilor din Romania, care totalizeaza 700 kilometri in prezent, va fi extinsa cu 50 kilometri in acest an si cu 200 de kilometri in 2016. CNADNR a revenit recent in subordinea Ministerului Transporturilor, unde a functionat pana in ianuarie 2013, cand a fost trecuta in administrarea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine (DPIIS), condus atunci de Dan Sova.

Citeste si:
Autostrada Sibiu-Orastie, inchisa cat cer procedurile de siguranta
Costescu: Lotul 3 al...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Lotul 3 al autostrazii Sibiu-Orastie ramane inchis pana in iunie 2016