Constructorul auto german BMW AG si omologul chinez Shanghai Automotive Industry Corp (SAIC) discuta o posibila vanzare a brandului Rover catre firma chineza, insa pana in prezent cele doua companii nu au ajuns inca la un acord definitiv, au anuntat cele doua firme in raspuns la un articol aparut miercuri in cotidianul Financial Times citat de Rompres "Suntem in negocieri cu BMW, insa nu s-a ajuns inca la o decizie definitiva", a declarat Zhu Xiangjun, purtator de cuvant pentru SAIC, precizand ca va mai dura ceva vreme pana cand BMW va anunta vanzarea brandului Rover.

La randul sau, directorul de relatii publice de la BMW China, Ma Qingsheng, a dezvaluit ca BMW discuta vanzarea brandului Rover cu mai multe parti interesate, printre care se numara si SAIC Motor, insa pana la aceasta ora nu s-a ajuns inca la un acord.

Anul trecut, constructorul auto chinez Nanjing Automobile Group a preluat rivalul britanic MG Rover, insa SAIC detine tehnologia de fabricatie pentru modelele Rover 25 si Rover 75 ce vor fi asamblate de o noua divizie SAIC Motor Manufacturing Co. in schimb, drepturile asupra marcii Rover sunt in continuare detinute de BMW, fostul proprietar al firmei.

Financial Times, citand surse din apropierea negocierilor, a anuntat miercuri ca SAIC a preluat drepturile de a utiliza marca Rover de la BMW pentru o suma de 11 milioane lire sterline (16,5 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri