GM va produce noul Camaro in Canada

Cel mai mare constructor auto american, General Motors, a anuntat ca va investi 660 milioane dolari in Canada pentru a fabrica noua versiune a modelului Camaro, programata a aparea pe piata in anul 2009.

GM a precizat ca lucrarile vor incepe imediat la una din cele trei uzine ale sale de la Oshawa, o suburbie a orasului Toleito, adevarat centru al industriei auto canadiene. Obiectivul este lansarea in productie a noului model Camaro la sfarsitul lui 2008, pentru a aparea pe piata auto in primul trimestru al lui 2009, informeaza Rompres.

Noile investitii vor permite GM sa evite inchiderea uneia din uzinele sale de la Oshawa, a carei incetare a activitatilor era programata pentru 2008. Pentru a obtine garantia ca noul model Camaro va fi produs in Canada, sindicatul muncitorilor canadieni din industria auto (TCA) a fost nevoit sa accepte un plan de pensionare anticipata.

"Decizia de a construi noul Camaro la Oshawa este un omagiu adus reputatiei angajatilor nostri si subliniaza inca o data reintoarcerea in forta a GM", a subliniat Arturo Elias, presedintele diviziei canadiene a grupului auto american. Odata cu acest anunt, investitiile derulate de GM in Canada de la inceputul lui 2005 si pana in prezent se ridica la aproximativ 2,7 miliarde dolari.

Modelul Chevrolet Camaro este un vehicul simbol al grupului GM care a aparut pe piata la sfarsitul anilor 1960 si a dominat piata nord-americana in anii 1970 si 1980. Ulterior insa vanzarile au inceput sa scada, astfel ca GM a decis in anul 2002 sa inceteze comercializarea acestui model in favoarea unei noi versiuni. Primul model Camaro a fost fabricat tot in Canada, dar la uzina GM de la Boisbriand, o suburbie a orasului Montreal.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri