Constructorul auto nipon Nissan Motor Co. analizeaza posibilitatea construirii unei noi uzine de asamblare in America de Nord in perioada 2008-2009 sau ulterior, potrivit unui articol publicat vineri de cotidianul japonez Nihon Keizai, in care este citat co-presedintele Nissan Motor, Itaru Koeda, informeaza Rompres.

Potrivit lui Koeda, Nissan nu a decis inca daca noua uzina va fi amplasata in SUA sau in Mexic. in ultima perioada vanzarile globale ale firmei Nissan, al doilea constructor auto japonez, au de suferit de pe urma faptului ca nu a introdus pe piata decat un singur nou model, situatia urmand sa se indrepte spre sfarsitul anului cand vor aparea pe piata opt noi modele Nissan. Pe piata auto din SUA, piata care genereaza jumatate din profiturile firmei, Nissan intentioneaza sa lanseze trei noi versiuni ale actualelor sale modele.

Directorul executiv de la Nissan, Carlos Ghosn, a declarat si el in luna iulie a acestui an ca Nissan are nevoie de noi uzine in America de Nord, fiind posibil sa utilizeze o parte din capacitatile de productie excedentare care vor fi reduse de gigantul General Motors Corp.

Nissan, firma in care grupul auto francez Renault controleaza 44% din actiuni, negociaza in prezent cu GM o alianta in trei, discutiile purtandu-se in jurul unor subiecte precum preluarea unei participatii la GM de catre alianta Renault-Nissan sau utilizarea in comun a acelorasi platforme de autovehicule.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri