Compania Toyota, cel mai mare producator de autoturisme din Japonia, ar putea sa amane lansarea unor modele, cu pana la o jumatate de an, pentru ca a trebuit sa retraga unele masini de pe piata, a anuntat, vineri, Wall Street Journal, citat de NewsIn.

Toyota, care si-a construit o reputatie de constructor de masini cu un grad ridicat de siguranta si cu preturi rezonabile, s-a confruntat, in ultima perioada, cu o crestere a numarului de masini retrase din uz si cu procese, care i-au fost intentate din cauza operatiunilor de retragere din trecut.

"Am luat masuri de crestere a sigurantei, iar compania noastra nu trage de timp", a declarat presedintele Toyota, Katsuaki Watanabe, care a adaugat ca aceasta companie lucreaza intr-un regim flexibil, pentru fiecare medel auto.

Presa de stat chineza a scris, vineri, ca Toyota va retrage peste 20.000 de masini construite in uzinele din China, din cauza unor defectiuni ale benzilor de cauciuc ce fixeaza parbrizul, cu toate ca nu au fost inregistrate accidente legate de aceasta problema. Ziarul a mai scris ca Toyota a luat in considerare prelungirea cu trei pana la sase luni celui rezervat dezvoltarii, care, in mod obisnuit dureaza intre doi si trei ani. Aceasta intarziere afecteaza o gama larga de alte proiecte. Modelele Sienna, Solara si Avalon se numara printre cele care ar putea fi afectate, potrivit aceluiasi ziar.

Purtatoarea de cuvant a Toyota, Shiori Hashimoto, a refuzat sa dea detalii legate de strategia si de momentele de lansare a noilor modele. De la inceputul anului pana in acest moment, Toyota a retras peste un milion de vehicule in Japonia si 627.000 de unitati din SUA.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri