Automobile Dacia a inregistrat o cifra de afaceri de 4,24 miliarde euro in Romania in 2014, in crestere de la 4,16 mld. euro, a declarat Nicolas Maure, presedintele Dacia.

"Dacia a produs 339.000 de masini in 2014. Lucram la aproape capacitate totala la Mioveni, ceea ce este foarte bine. Mioveni este inca o fabrica importanta pentru productia brandului Dacia. Cresterea cifrei de afaceri de anul trecut vine atat din avansul vanzarilor de componente, cat si din vanzarea unor masini mai scumpe, precum Duster, chiar daca productia a scazut usor", a declarat Maure la evenimentul realizat in parteneriat cu Dacia, Porsche Leasing si Garanti Leasing, scrie Mediafax.

El a precizat ca Dacia trimite la export 92% din productia de la Mioveni si 1,6 milioaene metri cubi de componente. "Din 2004 am vandut catre 3,3 milioane de de clienti din 44 de tari. Dacia reprezinta 2,8% din PIB-ul Romaniei si 7,3% din exporturi. In 2014 am vandut peste 29.600 de masini in Romania, avem o cota de piata de peste 31%", a adaugat el. Automobile Dacia a devenit in 2013 cea mai mare companie din Romania dupa cifra de afaceri raportata - 18,4 miliarde lei, devansand OMV Petrom.

Inmatricularile Dacia in Marea Britanie au crescut cu 12% in primele patru luni

Inmatricularile de autoturisme noi Dacia in Marea Britanie au crescut cu 11,92% in primele patru luni ale anului, la 9.849 unitati, mai rapid decat piata, care a avansat cu 6,41%, la 920.336 vehicule, potrivit datelor Asociatiei britanice a producatorilor si dealerilor de masini. La sfarsitul primelor patru luni, Dacia avea o cota de 1,02% pe piata britanica, aceeasi ca in luna martie. Dacia a livrat in aceeasi perioada a anului trecut 8.800 de autoturisme in Marea Britanie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri