Profitul net al producatorului german de automobile premium BMW a crescut in primul trimestru cu 4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 1,52 miliarde de euro, sustinut de cererea puternica din Statele Unite si Europa si de deprecierea euro in raport cu dolarul, transmite MarketWatch.

Veniturile au avansat cu 15%, la 20,92 miliarde de euro. Cresterea profitului celui mai mare producator de vehicule premium la nivel mondial a confirmat asteptarile analistilor, in timp ce veniturile au fost usor peste estimari. Vanzarile din China, unde BMW a avertizat ca cererea incetineste, au urcat cu 6,4%, cu mult sub cele din Europa, unde compania germana a obtinut o crestere de 9,6%, si din SUA, unde avansul a atins aproape 13%, scrie Mediafax.

"Am inceput bine anul 2015", a declarat directorul general al BMW, Norbert Reithofer. Grupul a mai anuntat ca mentine estimarile de crestere a veniturilor si a profitului inainte de taxe in acest an, in pofida conditiilor dificile de pe piata din Rusia si a cresterii mai putin dinamice in China.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si