BMW lanseaza cea de-a doua generatie a modelului X1, dupa vanzari de 730.000 de unitati de la primul exemplar care a parasit fabrica. Germanii anunta mai mult spatiu la interior si un consum si emisii mai mici cu 17%.

Dotari in premiera pe noul BMW X1

Pe lista de optionale vom avea faruri LED integrale, Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor), BMW Head-Up Display si sistemul Driving Assistant Plus, in premiera pe X1.

Noul model a crescut in inaltime in comparatie cu predecesorul sau (+53 milimetri), ceea ce a contribuit la marirea spatiului interior. Iar pozitia scaunele semnificativ mai inalta (+36 milimetri in fata, +64 milimetri in spate) optimizeaza vizibilitatea asupra drumului. In spate, spatiul pentru picioare a crescut cu 37 de milimetri in specificatia standard si cu pana la 66 de milimetri cu scaun spate ajustabil (dotare optionala), in timp ce portbagajul cu o capacitate de 505 litri este mai mare cu 85 de litri fata de cel al modelului anterior.BMW X1

Rabatarea spatarului banchetei - divizata 40:20:40 in echiparea standard -, care optional poate fi comandata si cu ajustarea unghiului de inclinare, permite extinderea capacitatii de incarcare la un maxim de 1.550 de litri. Disponibil optional, scaunul pasagerului din fata, al carui spatar poate fi rabatat, si bancheta spate ce poate culisa inainte-inapoi cu 13 centimetri ofera o variabilitate suplimentara.

Propulsoare noi pe BMW X1

Doua propulsoare pe benzina si trei versiuni diesel vor fi disponibile de la lansarea din octombrie 2015 - toate au cate patru cilindri si fac parte din noua familie de motoare a BMW Group. Gama de puteri variaza intre 150 CP si 231 CP. Motoarele sunt combinate fie cu transmisia manuala cu sase trepte, fie cu cea Steptronic cu opt trepte, ambele reprezentand noi dezvoltari.

Sistemul inteligent de tractiune integrala xDrive este disponibil si el sub o forma actualizata pentru a doua generatie BMW X1. Compact, cu masa redusa si eficient, sistemul de tractiune integrala distribuie puterea motorului intre puntea fata si cea spate exact cum o cere situatia - in orice moment. Conectarea acestuia cu DSC (Dynamic Stability Control / controlul dinamic al stabilitatii) permite sistemului sa actioneze preventiv pentru a contracara orice tendinta subviratoare sau supraviratoare din partea automobilului. Combinatia sistemului DSC cu xDrive include acum si Hill Descent Control (control la coborarea pantei), care poate fi activat prin atingerea unui buton.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri