BMW isi continua nestingherit strategia de extindere a gamei de produse. Surse citate de publicatia AutoWeek au declarat ca bavarezii au demarat proiectarea unui Z4 mai mic si mai ieftin. Masina ar intra pe nisa parasita de BMW, odata cu inlocuirea lui Z3, si ocupata acum de modelul Mazda MX 5. Z4 s-a ridicat o clasa peste predecesorul sau, acum luptand la aceasi categorie cu Porsche Boxter. BMW a aplicat aceeasi strategie si in cazul SUV-urilor, dupa X5 au lansat o varianta mai mica, BMW X3.

Oficialii germani nu au oferit detalii despre acest proiect, insa masina nu va ajunge pe piata mai devreme de patru ani si ve va numi cu siguranta Z2 marca inregistrata de BMW in 2001. Pentru 2009 BMW a programat lansarea noului Z4.

Z2 va imprumuta componente atat de la Z4, cat si de la seriile 1 si 3 avand in vedere ca germanii si-au propus o masina cu un cost de productie cat mai mic. Din aceleasi considerente, Z2 va fi construit in aceeasi facilitate de productie cu noul Z4, situata in America.

Motorizarea si transmisia vor si imprumutate de la modelul Seria 1. Cele doua prolulsoare gandite pentru Z2 ar putea fi de 1.8 si 2.0 litri, cu patru cilindri. Z2 ar putea primi pentru varianta de top un motor de 300 CP a carui testare nu este inca finalizata. Pe langa clasica transmisie cu 5 trepre, BMW are la dispozitie si o cutie de viteze in sase trepte, la care se poate monta ambreajul dublu cu schimbator secvential (clapete montate pe volan).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri