Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Franta au scazut cu 7,5% in primele sase luni ale acestui an, la 54.195 de unitati, inregistrand cel mai puternic declin in randul marcilor cu un volum mare al vanzarilor, in timp ce piata a inregistrat o crestere de 6,1%, la 1.017.500 de unitati.

La finalul primului semestru, cota de piata a marcii romanesti se situa la 5,33%, in scadere de la 5,38% la sfarsitul lunii mai. In intervalul similar din 2014, Dacia detinea pe piata franceza o cota de 6,11%, potrivit datelor asociatiei constructorilor auto francezi CCFA, scrie Mediafax.

Vanzarile Dacia pe piata franceza au continuat astfel evolutia negativa consemnata in primele cinci luni, cand au inregistrat un declin de aproape 10%. In luna iunie, inmatricularile Dacia au urcat cu 2,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 11.640 de unitati, conferind marcii o cota de 5,16%.

Piata auto franceza a consemnat in luna iunie o crestere de 15%, la 225.645 de autoturisme inmatriculate. In randul marcilor cu un volum mare al vanzarilor, cele mai importante scaderi au fost consemnate in primul semestru de Dacia, DS, marca a grupului francez PSA Peugeot Citroen, cu 14,5%, si Alfa Romeo cu 20%.

Retail jobs

Inmatricularile grupului Renault, care detine si Dacia, au crescut cu 3,5% in primele sase luni, la 262.801 de autoturisme, iar cota de piata a atins 25,83%, fata de 26,48% in urma cu un an. In luna iunie au fost inmatriculate 65.111 de autoturisme ale grupului Renault, in crestere cu 8,5% comparativ cu aceeasi luna a anului 2014. Cota de piata a grupului Renault in luna mai a fost de 28,86%.

Franta este cea mai mare piata a Dacia, inmatricularile de autoturisme noi crescand anul trecut cu 12,9% comparativ cu 2013, la 105.896 unitati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri