Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a semnat doua contracte pentru reabilitarea DN 18 Moisei-Iacobeni, valoarea totala a lucrarilor fiind de peste 145,5 milioane lei fara TVA, finantarea fiind realizata din fonduri BEI si bugetul de stat.

Lucrarile de reabilitare au fost impartite in doua loturi, respecitv Moisei - Borsa, de la kilometrul 131 si 627 de metri pana la kilometrul 156 si 232 de metri, respectiv de la Borsa la Sesuri intre kilometri 156 si 232 de metri si kilometrul 180 si 850 de metri, scrie Mediafax.

Contractul aferent lotului 1 a fost atribuit Asocierii SC Tehnic Asist SRL - SC Specialist Consulting SRL, valoarea totala a contractului este de 83.724.042,73 lei fara TVA. Contractul aferent lotului 2 a fost atribuit societatii SC Antrepriza de reparatii si lucrari ARL Cluj SA, valoarea totala a contractului este de 63.844.091,16 lei fara TVA. Durata contractelor este de 48 de luni din care 24 de luni reprezinta proiectare si executie lucrari (din care 120 de zile/ proiectare), iar 24 de luni reprezinta perioada de garantie.

"Astazi am semnat contractele pentru inceperea proiectarii si executiei primelor doua loturi ale acestui important drum national pentru maramureseni. Pana la sfarsitul acestei luni vom semna si contractul pentru lotul 3, urmand ca dupa rezolvarea contestatiei sa semnam si lotul 4, astfel ca in aproximativ doi ani, pe DN 18, sa se poata circula in conditii civilizate care sa asigure siguranta rutiera. Impartirea in patru loturi a acestui contract de rebilitare a fost facuta tocmai pentru a nu repeta experienta neplacuta avuta cu fostul constructor care nu a reusit sa se mobilizeze pentru a remedia problemele aparute pe intregul tronson", a declarat directorul general al CNADNR, Narcis Stefan Neaga.

Celelalte doua loturi sunt Sesuri - Carlibaba (18,5 kilometri) si Carlibaba - Iacobeni (20,6 kilometri) (judetul Suceava). Valoarea totala a proiectului este estimata la 355,5 milioane lei, fara TVA. DN 18 a intrat intr-un program de modernizare cu finantarea asigurata prin BEI in anul 2011, iar pe intreg tronsonul Moisei - Iacobeni, de 89 de kilometri, lucrarile au fost atribuite companiei Shapir Structures, din Israel, si aveau ca termen de finalizare data de 31 august 2013. Contractul cu Shapir Structures, in valoare de 81 de milioane euro, a fost insa reziliat in mai 2014, pentru ca nu s-au executat lucrarile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri