Ferrari F50

Ferrari F50

Cand a comandat modelul F40 (1987-1992), Enzo Ferrari le-a spus inginerilor sa construiasca o masina care sa fie cea mai buna din lume. Din mai multe puncte de vedere inginerii au reusit. Dupa cativa ani (1995), varianta imbunatatita a lui F40, denumita F50 (foto), nu a reusit sa fie mai rapida si a fost mai lenta, scrie roadandtrack.com.

Lamborghini Countach

Lamborghini Countach

Lamborghini Countach (foto), fabricat intre 1974 - 1990 in Sant'Agata Bolognese Italia si produs in 2.000 de unitati, a fost urmasul modelului Lamborghini Miura (1966-1973), insa prin noile forme a devenit mai lent cu 0,4 secunde, accelerand de la 0 la 100 km/h in 5,4 secunde.

Subaru WRX

Subaru WRX

Cel mai rapid Subaru a fost intotdeauna WRX STI, insa WRX-ul obisnuit a fost intr-un timp mult mai bun decat cel de performanta. In 2009 un WRX atingea 100 km/h in 4,7 secunde, iar in 2015 (foto) modelul era mai incet cu 0,3 secunde, accelera in 5 secunde.

Jeep Grand Cherokee SRT8

Jeep Grand Cherokee SRT8

Prima generatie Jeep Grand Cherokee SRT8 a fost un model reusit, cu performante care concurau cu Porsche Cayenne Turbo si BMW X5 M. Acceleratia pana la 100 km/h se facea in 4,5 secunde. Dupa ce a fost redesenat in 2012, SUV-ul a devenit mai luxos si mai lent, accelerand in 4,7 secunde.

Honda Civic SI

Honda Civic SI

Honda Civic SI a pierdut foarte multa putere cand a trecut de la un coupe cu doua usi in 2000, la un hatch cu 3 usi in 2002 (foto). De la un sprint pana la 100 km/h in 7,2 secunde, cativa ani mai tarziu accelera in 8 secunde.

Mazda3 MPS

Mazda3 MPS

Prima generatie a Mazda 3 MPS (1997) accelera pana la 100 km/h in 5,8 secunde, insa in 2010 (foto), cea de-a doua generatie a mai pierdut din putere si atingea aceeasi viteza in 6,1 secunde.

Dodge Caliber SRT4

Dodge Caliber SRT4

Dodge Neon SRT4 a fost un model nerafinat dar puternic, in doar 5,3 secunde putea atinge 100 km/h. Mai tarziu, inlocuitorul sau, denumit Dodge Caliber SRT4 (foto), cu un design de crossover si greutate adaugata, a devenit mai lent, timpul de accelerare urcand la 5,9 secunde.