Inventia care a schimbat nu doar fata automobilului: Cum a ratat Romania sa produca Volkswagen la Craiova

Constructia de automobile de la Craiova are o istorie incarcata in spate, care incepe in perioada interbelica, atunci cand Ferdinand Porsche a fost la un pas de a fabrica in Romania autoturisme Volkswagen, scrie Adevarul Financiar.

Cu toate ca la acea vreme Romania nu fabrica masini, inventatorii romani au facut ca marii producatori ai vremii sa devina interesati de colaborarea cu ei in domeniul auto.

De altfel, romanul Aurel Persu – inventatorul care a omologat in 1924 primul automobil cu forma aerodinamica din lume – a fost cel care l-a adus pe Porsche in Romania. Dupa mai multe calcule in laborator, Persu a ajuns la concluzia ca forma aerodinamica ideala a unui vehicul in miscare este cea a unei picaturi de apa in cadere.

Citeste in continuare pe adevarulfinanciar.ro.

Citeste si:
Dominic Fritz: Vom produce baterii pentru automobile electrice din...
Dominic Fritz: Timișoara va...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri