Luna august a fost una prolifica pentru Mercedes, care a vandut mai bine decat cei de la BMW. Totusi, ultimii se afla in fata primilor in clasamentul acestui an.
Vanzarile la nivel mondial al Mercedes Car Group (parte a gigantului DaimlerChrysler care detine marcile Mercedes, Smart si Maybach) au crescut in august cu 1.2%, ceea ce a permis depasirea celor de la BMW in duelul pentru primul loc mondial la categoria Premium.

Principala cauza este reprezentata de performantele-record atinse in Statele Unite si Asia. Ajutate de aceste cifre, vanzarile marcii Mercedes au urcat cu 3.2%, ajungand la 81.700 de exemplare. Cele ale marcii smart au scazut insa cu 18.2%, din cauza reducerii numarului de modele ale gamei.

In acelasi timp, Grupul BMW a anuntat o scadere cu 10.9% a vanzarilor in luna august. In ceea ce priveste primele luni ale anului, vanzarile BMW au crescut fata de aceeasi perioada a anului trecut cu 3.8%, grupul german aflandu-se inaintea celor de la Mercedes la acest capitol. Marca BMW a scazut in vanzari cu 10.1% in luna august, in conditiile in care luna august a anului trecut a fost una exceptionala datorita lansarii noii generatii a Seriei 3. Desi scaderea este relativ mare, BMW precizeaza ca luna august a acestui an este, din punctul de vedere al performantelor, al doilea august din istoria marcii.

In sfarsit, vanzarile marcii Mini au scazut si ele cu 15.8%, uzina engleza lucrand insa deja la o noua generatie a gamei modelului britanic.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri