Timpul ne va spune cine va beneficia in urma scandalului emisiilor Volkswagen, dar o privire la modele concurente ne da cateva indicii despre unde ar putea merge cumparatorii de VW in cazul in care interdictia vanzarilor de diesel continua sau in cazul in care acestia se decid sa treaca la alt brand.

Brandurile Ford, Toyota si Honda sunt cele care ar putea castiga in urma scandalului Volkswagen, potrivit Edmunds.com si TrueCar, scrie autonews.com.

Alternative la modelele Volkswagen

Cinci branduri ar putea castiga cei mai multi clienti suparati pe VW:

  1. Ford 26%
  2. Honda 23%
  3. Toyota 20%
  4. BMW 18%
  5. Mazda 19%

In loc de Volkswagen Jetta TDI clientii americani ar putea cumpara unul dintre modelele Honda Accord sau Honda Civic, Toyota Corolla, Chevrolet Cruze diesel. Modelul Golf TDI ar putea fi inlocuit cu modelele Honda Fit si Mazda3, iar Passat TDI cu Honda Accord, Mazda6, Toyota Camry, Nissan Altima. Cumparatorii intersati de Golf SportWagen TDI ar putea alege un Subaru Outback, Forester sau XV Crosstrek; BMW Seria 3.

Campania de rechemare VW incepe in ianuarie. Volkswagen va lansa campania de rechemare in service a automobilelor diesel dotate cu softul care manipuleaza rezultatele testelor de poluare in luna ianuarie, a declarat directorul general Matthias Muller. Grupul Volkswagen a recunoscut in septembrie instalarea dispozitivului electronic care induce in eroare sistemele de masurare a noxelor la motoarele Euro5 diesel (Dieselgate). Modelele afectate sunt Volkswagen Jetta din perioada 2009-2014, modelele Beetle si Golf, precum si modelul Volkswagen Passat din 2014-2015 si modelul Audi A3.

Consecintele masluirii testelor de poluare pentru 11 milioane de masini diesel Euro5 ar putea costa grupul Volkswagen o suma de pana la patru ori mai mare decat lichiditatile pe care le are, intre 25 si 60 de miliarde euro, considera analistii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri