Ford a lansat denumirea Vignale pentru modelele sale, prin care vrea sa transforme masinile in produse premium, datorita atentiei asamblarii, pachetului de dotari si serviciilor personalizate.

Primul produs Vignale este Mondeo, acesta a ajuns si in Romania si am avut ocazia sa il testam. Vor urma si alte modele Vignale, inclusiv Ford S-MAX.

Ford Mondeo Vignale

“Prin Vignale oferim servicii personalizate, adaptandu-ne in mod constant la nevoile clientului, incepand cu primul pas pe care acesta il face intr-un FordStore si pe tot parcursul experientei sale alaturi de Ford. Ne dorim ca acesta sa se simta special din primul moment in care intra pe usa”, a declarat Valerio Brenciaglia, Managing Director, Ford Romania.

Modele Vignale vor fi gasite doar in cele 200 de FordStore din Europa, in Romania fiind doua dintre acestea. Fiecare FordStore are un Lounge Vignale, o zona dedicata si exclusiva pentru clientii Vignale. Clientii Vignale pot apela consultantii Vignale One Call 24 de ore pe zi, pentru asistenta suplimentara. Interactiunile cu clientii reprezinta o prioritate, fie ca este vorba de raspunsul la o intrebare tehnica, stabilirea unei vizite intr-o locatie FordStore, solutionarea unei probleme a unui client sau programarea unei operatiuni service.

Ford Mondeo Vignale

Dupa mai bine de 100 de km la volanul unui Mondeo Vignale Wagon de 2 litri diesel 180 CP cu transmisie automata Powershift (38.600 euro cu TVA) as putea spune ca Ford a facut un pas mare spre premium.

Ford Mondeo Vignale

Mondeo Vignale are un design exclusivist, de la elementele cromate exterioare, jantele de 18 sau 19 inch, iluminarea adaptiva cu farurile LED, bordul imbracat in piele, designul unic al scaunelor din piele cu memorii si masaj, si sistemul Webasto care iti tine motorul oprit la nesfarsit in aglomeratie si care poate fi pornit din telecomanda si de la distanta.

Ford Mondeo Vignale

Mondeo Vignale este mai rafinat decat un Mondeo de serie, este mai liniste in interior, iar sunetul de esapament cand urci spre 3.000 de ture cu dieselul de 180 CP este senzational. In plus, toate dotarile la un loc contribuie la o experienta unica, ai o satisfactie foarte mare cand accesul si pornirea motorului sunt fara cheie, portbagajul se deschide si se inchide electric, iar masina parcheaza in locul tau in spatii inguste, atat paralel cat si perpendicular.

Ford Mondeo Vignale

Am parcat de mai multe ori Mondeo Vignale folosind parcarea automata. Este un sistem foarte precis care detecteaza imediat un loc de parcare si se baga la cele mai inguste spatii. Este cu mult peste sistemul de parcare al unor marci premium care ori nu vedeau spatii de parcare, ori parcau la un metru de trotuar. Asistentul de parcare iti da indicatii cand sa schimbi in marsarier sau in pozitia de mers inainte. Tu trebuie doar sa accelerezi si sa franezi, miscarile volanului fiind efectuate de masina.

Pe lista de dotari mai sunt si Sony Radio CD cu navigatie, 9 incinte audio Sony, Active City Stop, ACC & evitarea coliziunii, sistem de monitorizare al unghiului mort, centuri de siguranta cu airbag incorporat, scaune multicontur cu functie de masaj si climatizare, trapa panoramica actionabila electric, geamuri fumurii, parasolare geamuri spate, pachet iarna - scaune fata si spate incalzite si volan incalzit, sistem de asistenta pentru pastrarea benzii de mers.

Ford Mondeo Vignale

Preturi Ford Vignale

Cel mai mic pret pentru Ford Mondeo Vignale este de 36.600 euro cu TVA (4 usi) pentru motorizarea de 2 litri diesel 180 CP, transmisie manuala cu 6 trepte. Pentru motorizarile pe benzina (2.0 EcoBoost 203 CP), preturile pornesc de la 37.100 euro cu TVA. Cel mai scump Vignale este 2 litri diesel 180 CP Wagon cu tractiune integrala (40.100 euro cu TVA).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri