Auto Cobalcescu, dealer Dacia, Renault si Nissan, intra pe piata auto premium dupa ce si-a adaugat in portofoliu incepand din decembrie marca BMW si a deschis al doilea cel mai mare showroom ca spatiu de expunere pentru brandul german, in urma unei investitii de 2 MIL. euro.

Noul showroom BMW creste numarul centrelor la 12 si devine cel mai mare spatiu de expunere pentru automobile la mana a doua BMW Premium Selection (BPS).

"Incepand din 16 decembrie vom reprezenta marca BMW, pentru care ne asteptam in 2016 la un volum de vanzari de 200 de unitati noi si 100-120 de unitati BMW Premium Selection", a declarat Dan Grigore, director general Auto Cobalcescu.

Marca BMW va creste cifra de afaceri Auto Cobalcescu anul viitor cu 10-12 milioane euro la 30 de milioane euro. Anul acesta, compania romaneasca va incheia anul cu afaceri de 16 milioane euro.

Auto Cobalcescu BMW

"Din analiza pe care am facut-o asupra pietei si asupra modului in care sunt reprezentate teritorial marcile premium am ajuns la concluzia ca BMW este cea mai potrivita. Primul contact cu BMW a fost in urma cu cativa ani ", a spus Viorel Vasii, director de marca BMW.

O parte din banii pentru noua investitie in showroom-ul BMW provin din vanzarea unui parc logistic in Bulevardul Timisoara, activul Comat Auto, dar si din fonduri propri.

"Vom incepe anul 2016 cu 200 de angajati, dintre care 25 alocati marcii BMW, iar restul celorlalte trei marci. Echipa BMW va creste in viitor la 50 de angajati", a adaugat Dan Grigore.

Managerii Auto Cobalcescu se asteapta ca, cele mai vandute modele BMW sa fie Seria 3, Seria 5, X5 si posibil modelul X1. Dealerul de masini a trecut la marca BMW mizand pe clientii companii care reprezinta 80% din baza de peste 23.000 de clienti.

Cum vede dealerul de masini piata auto in 2016

"Ne asteptam la o crestere de 10% a pietei auto anul viitor, care sa se mentina pe termen mediu. Nu vor mai fi cresteri anuale cum am trait in 2007. Pentru afacerea noastra, instabilitatea legislativa poate fi un pericol. Schimbari precum deductibilitatea TVA, impozit sau timbrul de mediu, toate aceste schimbari au influentat decizia de cumparare de masini", a mai spus Dan Grigore.

Auto Cobalcescu a debutat pe piata in 2002 ca dealer Dacia si Renault, iar in 2009 a deschis locatia din Splaiul Unirii, fiind singura unde compania are showroom-uri in prezent. Cladirea are 26.000 mp dispusi pe trei etaje si gazduieste patru showroom-uri (Dacia, Renault, Nissan si BMW). Investitia in cladirea a fost de 22 de milioane de euro, iar in prezent jumatate a fost amortizata. In portofoliul companiei este si marca SsangYong.

In 2014, Auto Cobalcescu a depasit pragul de 30.000 de masini noi si second-hand vandute de la infiintare, iar anul acesta cifra va ajunge la 32.000 de unitati, dintre care un sfert sunt masini rulate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri