Hyundai a prezentat modelul hibrid Ioniq la Centrul de Cercetare si Dezvoltare Namyang din Coreea de Sud, ce va fi disponibil cu trei variante de trenuri de rulare, 100% electric, hibrid plug-in benzina/electric sau hibrid benzina/electric.

Primul Ioniq care va ajunge pe piata va fi hibridul cu motor pe benzina si electric. Modelul are la baza o platforma noua si are in proportie de 53% otel de inalta rezistenta si aluminiu (capota, hayonul si componentele de suspensie).

Hyundai Ioniq

Motorizarea pe benzina va fi 1.6 litri Kappa GDi 105 CP, dezvoltat exclusiv pentru modelele hibride, fiind ajutata de propulsia electrica de 43,5 CP. Pentru optimizarea racirii, circuitele chiulasei si blocului motor sunt separate.

Controlul distributiei puterii se realizeaza printr-o transmisie cu dublu ambreiaj (DCT). Aceasta transmisie (cu un randament de 95,7%) ofera in acelasi timp un raspuns prompt al acceleratiei, schimbari line ale treptelor de viteze, dar si consum si emisii de noxe reduse. Suspensia spate a modelului este multi-link, prevazuta cu brat dublu inferior.

Hyundai Ioniq

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri