GM Romania, Renault-Nissan Romania si Daewoo au fost companiile care au primit cele mai multe locuri la redistribuirea care a deschis a doua etapa a programului de innoire a parcului auto, iar Dacia nu a primit nici un loc, conform unui comunicat remis NewsIn de Administratia Fondului pentru Mediu (AFM).

GM Romania a primit cele mai multe locuri - 1.220, urmata de Renault-Nissan si Daewoo cu cate 695 de locuri. Autoitalia a primit 618 locuri pentru marca Fiat, iar Trust Motors a obtinut in plus inca 368 de locuri pentru Peugeot.

in total, AFM a redistribuit 4.160 de locuri ramase dupa prima etapa a programului prin care proprietarii unor masini mai vechi de 12 ani au primi fiecare cate 3.000 de lei noi ca avans pentru o masina noua, cu conditia s-o caseze pe cea veche.

Programul a avut la inceputul sau, in iulie, 16.500 de locuri, care au fost impartite intre 29 de producatori si distribuitori de automobile. Dacia si Daewoo primisera initial peste 4.500 de locuri, in timp ce Renault obtinuse peste 3.300. La redistribuirea din 15 septembrie, marcile care au reusit sa-si completeze in prima faza peste 80% din locurile primite au primit locuri de la cele care nu si-au indeplinit baremul.

De pe lista celor carora li s-a suplimentat numarul de locuri lipaseste cel mai mare producator autohton de automobile, Dacia, desi listele companiei s-au completat in primele zile de la inceperea programului.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri