Pasajul Piata Sudului va pierde toate finantarea europeana in cazul in care nu va termina lucrarile pana la finalul lunii iunie. In prezent, lucrarile sunt finalizate in proportie de 40%, costurile totale ale pasajului rutier ridicandu-se la circa 127 de milioane de lei dintre care aproximativ 85 de milioane de lei sunt fonduri europene.

"Termenul limita de finalizare a lucrarilor este 30 iunie. Daca nu terminam pana atunci pierdem toata finantarea europeana", au declarat, reprezentantii Primariei Generale, conform Mediafax.

Pana in acest moment, peretii mulati ai pasajului sunt finalizati in proportie de 90% pe rampa de intrare dinspre Calea Vacaresti si in proportie de 65% pe rampa de iesire spre Calea Vacaresti. S-au realizat in proportie de 50% peretii mulati pentru rampa de iesire si intrare dinspre Strada Nitu Vasile, fiind realizate in proportie de 50% lucrari la pasajul pietonal numarul 1. Lucrarile la pasajul pietonal numarul 2 sunt realizate tot in proportie de 50%.

Lucrarile sunt mult intarziate din cauza firelor si a tevilor descoperite in subteran in timpul sapaturilor, iar in acest moment se lucreaza in continuare la finalizarea lucrarilor de deviere a instalatiilor de canalizare, de alimentare cu apa potabila, de distributie a energiei electrice si de distributie a gazelor naturale in zona santierului.

Printre cele mai importante lucrarile pe care muncitorii trebuie sa le execute in continuare se numara realizarea peretilor mulati si a pilonilor de sprijin din zona intersectiei, continuare demontarii si remontarea liniilor de tramvai, finalizarea dalei de acoperire a pasajului rutier si a pasajelor pietonale, realizarea sistemelor de canalizare pluviala si refacerea sistemului carosabil.

Pasajul Piata Sudului va avea o lungime de 356 de metri si va fi construit pe directia Calea Vacaresti – Strada Nitu Vasile, in apropierea unei alte lucrari de infrastructura: Pasajul suprateran Mihai Bravu. Pasajul de la Piata Sudului va avea doua benzi pe sens. Lungimea rampei de intrare in pasaj dinspre Calea Vacaresti va avea 111 metri, iar rampa de iesire spre Nitu Vasile – 160 de metri.

Intreaga lucrare de infrastructura presupune, de asemenea, realizarea a patru pasaje pietonale in intersectie, pe directia Strada Nitu Vasile - Calea Vacaresti, de o parte si de alta a pasajului rutier, dar si catre statiile de tramvai. Totodata, din lucrarea de infrastructura face parte si realizarea unei legaturi pietonale printr-un pasaj subteran intre statia de metrou Piata Sudului si peroanele statiei de tramvai aflate pe Soseaua Oltenitei.

Sursa foto: Mediafax Foto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri