Volkswagen a simtit urmarile scandalurilor iscate de problema emisiilor. Cota de piata a producatorului german a ajuns la minimul ultimilor 5 ani. Cumparatorii s-au indreptat catre modele de la BMW, Fiat sau Daimler, conform Bloomberg.

Brandurile Volkswagen, inclusiv brandul de serie Skoda si cel de lux – Audi, au reprezentat 23,4% dintre automobilele inmatriculate in primele trei luni, fata de 24,4% anul anterior, potrivit datelor furnizate de Asociatia Producatorilor de Automobile, conform Mediafax.

Acesta a fost cel mai prost trimestru pentru Volkswagen din 2011. Cererea in intreaga industrie din regiune a crescut cu 5,7%, la 1,74 milioane de masini in martie, cea de-a 31-a crestere lunara consecutiva. In primul trimestru, cererea a crescut cu 8,1%, la 3,93 mil. masini.

Compania germana s-a luptat sa recastige increderea clientilor dupa ce a admis in septembrie ca a fraudat testele de noxe la 11 milioane de masini diesel.

”Piata vest europeana de masini isi revine mult mai repede decat anticipau analistii. Totusi, unii clienti VW asteapta sa vada daca motoarele diesel de la VW pot fi fara probleme”, a spus Peter Schmidt, redactor sef la Automotive Industry Data.

Vanzarile grupului Volkswagen au crescut cu 2,3% in martie. In Germania, vanzarile diviziei au scazut cu 6,3% ultima luna.

Vanzarile de autoturisme...
Citeste si: Vanzarile de autoturisme ecologice au crescut in Romania cu peste 65%


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Volkswagen pregateste "masina electrica a poporului", sub 20.000 euro