Constructorul auto japonez Nissan Motor Co. a anuntat luni ca va transfera productia microbuzelor (minivan) Quest din SUA in Japonia, pentru a imbunatati eficienta si a face loc pentru noi modele ce vor fi asamblate in SUA, informeaza Rompres.

Purtatoarea de cuvant de la Nissan, Madoka Soma, a informat ca productia microbuzelor Quest va fi transferata de la uzina Nissan din Canton, statul american Mississippi, la o uzina Nissan din Kitakyushu, sudul principalei insule care formeaza arhipelagul nipon. Potrivit acesteia perioada de timp in care va avea loc transferul nu a fost inca decisa. Anul trecut uzina Nissan din Canton, Mississippi, a produs 323.000 de autovehicule, dintre care 35.800 au fost microbuze Quest, in timp ce uzina Nissan din Kitakyushu a produs 423.000 de autovehicule.

La sfarsitul saptamanii trecute cotidianul de afaceri Nihon Keizai (Nikkei) a anuntat ca Nissan va muta si productia autovehiculului de teren Infiniti QX56 de la uzina sa din din Canton, Mississippi, la o uzina din Japonia. Cu toate acestea purtatoare de cuvant de la Nissan nu a putut confirma aceste informatii, dar a tinut sa sublinieze ca Nissan intentioneaza sa lanseze in productie noi modele la uzina din Canton.

In ultima vreme mai multi constructori auto japonezi au inceput sa-si consolideze operatiunile domestice pentru a profita astfel de tehnologiile avansate de care dispun in Japonia. De curand doi mari constructori auto japonezi Honda Motor Co. si Suzuki Motor Corp. au anuntat ca vor construi noi uzine de asamblare in Japonia, aceastea urmand sa fie primele noi uzine construite in Japonia de cele doua firme in ultimii 30 de ani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri