Directorul general al Volkswagen, Matthias Muller, a prezentat o actualizare semnificativa a strategiei globale, care consta in cresterea profitabilitatii si dezvoltarea agresiva a vehiculelor electrice si a serviciilor tehnologice, intr-o perioada in care incearca sa rezolve scandalul emisiilor, relateaza MarketWatch.

”Noua strategie a grupului deschide drumul pentru transformarea unuia dintre cei mai buni producatori auto din lume intr-un furnizor global de mobilitate sustenabila”, a spus Muller reporterilor, la forumul Autostadt al companiei, din Wolfsburg, scrie News.ro.

Volkswagen vrea cresterea marjei de profit inainte de taxe pana la 8% pana in 2025, de la 6% in 2015. Compania mai urmareste restructurarea diviziei globale producatoare de componente, unde lucreaza 67.000 de angajati, si sa transforme divizia de camioane intr-un jucator global.

Pentru a respecta reglementarile in domeniul emisiilor si pentru a ajunge din urma rivali precum Tesla, Volkswagen vrea ca pana in 2025 sa ajunga la o pondere de 25% a automobilelor electrice in vanzarile totale.

In acest fel, ar ajunge la vanzari anuale de trei milioane de vehicule electrice, fata de doar 100.000 de unitati in 2015. In urmatorii 10 ani, Volkswagen intentioneaza sa lanseze peste 30 de modele electrice.

Strategia actualizata vine dupa un plan anterior, numit Strategia 2018, care a fost lansat in 2007 cu obiectivul de a face din Volkswagen cel mai mare si mai profitabil producator auto din lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri