Grupul francez producator de anvelope Michelin a ales localitatea Valenciennes, din nordul Frantei, pentru construirea unui nou centru logistic pentru aprovizionarea pietelor Europei Occidentale, au declarat reprezentantii companiei, citati de Reuters. Purtatoarea de cuvant a grupului a refuzat, insa, sa dea detalii financiare despre aceasta investitie. Aceasta a declarat ca noul centru va completa spatiile de stocare deja existente ale companiei.

Lucrarile pentru acest spatiu logistic vor incepe in 2007, prin construirea unui centru de 40.000 de metri patrati, intr-o prima faza, a carei suprafata ar putea fi extinsa, ulterior, pana la 70.000 de metri. Aceasta investitie va determina angajarea a cateva sute de persoane, potrivit datelor citate de NewsIn. Acest centru va stoca anvelope fabricate in afara Frantei, inainte ca acestea sa le fie livrate clientilor europeni.

In zona Valenciennes, situata in apropierea drumurilor importante catre Belgia si Germania, se gasesc fabricile mai multor constructori auto, printre care Toyota, Daimler-Chrysler sau PSA Peugeot Citroen.

Michelin a anuntat, in urma cu doua luni, ca va creste preturile pentru producatorii de masini, la anvelopele vehiculelor de transport turistic, ca o masura de reducere a presiunii create de costurile ridicate ale materiilor prime.

"Din cauza cresterii continue a preturilor materiilor prime, Michelin va mari preturile anvelopelor pentru autocare si camioane usoare, care se vand, in lumea intreaga. Aceasta crestere, care se va situa intre 6 si 8%" si se va aplica incepand cu luna octombrie, declarau reprezentantii companiei. Preturile ridicate ale materialelor de productie au deteriorat rezultatele companiei si i-au obligat pe reprezentantii sai sa-si reduca previziunile pentru 2006.

Veniturile Michelin, pentru primul semestru, au scazut cu peste 6%, pana la aproape 645 de milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri