Dacia a lansat ieri seara la Bucuresti modelul break Logan MCV, automobil prezentat in premiera mondiala in urma cu o saptamana la salonul auto de la Paris
Dacia si-a propus sa produca anul viitor la Pitesti zilnic 360 de exemplare din noul model, care va fi comercializat in Romania incepand cu luna octombrie, iar in alte tari - de la inceputul anului viitor.

Directorul general Dacia, Francois Fourmont, a declarat in urma cu trei saptamani pentru NewsIn ca producatorul vrea sa vanda la anul in tara peste 20.000 de unitati din proaspat-lansata versiune break, relateaza NewsIn. Preturile pentru Logan MCV vor fi cuprinse intre 8.200 si 11.600 euro, in functie de motorizare si dotari interne.

Versinea break a berlinei Logan, numita MCV are trei banchete care pot adaposti sapte pasageri. Ca design, partea frontala seamana foarte mult cu cea de la Logan berlina, insa in spate, MCV are doua usi care se deschid in lateral, ca la modelul Renault Kangoo. Break-ul are un ampatament cu 27 de centimetri mai mare decat versiunea berlina. Ampatamentul este distanta dintre axele rotilor din fata si a celor din spate.

Dacia a produs un model break timp de peste trei decenii, intre 1973 si 2004, an in care a incetat si productia vechii berline care, la fel ca si break-ul, folosea un motor de Renault 12 din anii '70.

La inceputul anului viitor, productia zilnica a uzinei de la Mioveni va fi de 840 de unitati, iar varianta break va reprezenta mai mult de 40% din productia uzinei.

Dacia a vandut pe plan mondial peste 300.000 de masini Logan, de la lansarea modelului in toamna lui 2004. O treime dintre masini s-au vandut in Romania, iar restul in peste 40 de tari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri