Sorin Buse, noul ministru al Transporturilor, a vizitat joi santierul de pe lotul 3 al autostrazii Sibiu-Orastie, supranumit "autostrada scufundata" dupa ce a fost deschis inainte de turul II al alegerilor din 2014 si inchis cateva luni mai tarziu pentru ca punea in pericol siguranta soferilor, si a cerut finalizarea la timp a lucrarilor, in luna septembrie.

Lucrarile de refacere completa a unei portiuni de 200 de metri din lotul cu probleme sunt realizate de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) in regie proprie. Valoarea lucrarii este estimata la 3,7 milioane lei si este acoperita din garantia de buna executie a constructorului. In 28 aprilie, CNADNR a executat garantia de buna executie constituita de Salini Impregilo SpA, in valoare de 60,5 milioane lei.

"Apreciez ca ati avut curajul sa preluati voi lucrarea. Decizia aceasta trebuie respectata. Reparam ce nu au facut altii, din pacate, dar pe banii lor. Nu trebuie sa existe nicio abatere de la termenul de finalizare inaintat si pentru cea mai mica intarziere va rog sa-mi prezentati solutiile”, le-a spus Buse sefilor din CNADNR, potrivit unui comunicat al ministerului. Lucrarile de refacere a lotului 3 al autostrazii Sibiu-Orastie au inceput in aprilie si trebuie finalizate pana in septembrie, cand ar urma sa se reia circulatia.

"Termenul pentru reconstructia celor 200 de metri de pe Orastie - Sibiu se mentine. Se va face Expertiza pe intreg lotul, iar daca apar probleme le vom remedia pe parcurs, fara a afecta traficul", a precizat ministrul, in timpul vizitei pe santier. Contractul de proiectare si executie pentru lotul 3 al Autostrazii Orastie - Sibiu, cu o lungime de 22 de kilometri, a fost incheiat in mai 2011 cu firma italiana Salini Impregilo.

Lotul a fost inaugurat in noiembrie 2014, cu doua zile inainte de turul al doilea al alegerilor prezidentiale, in prezenta premierului Victor Ponta, candidat la alegeri. In septembrie 2015, lotul a fost inchis, iar o portiune de cateva sute de metri a fost demolata, din cauza ca au aparut fisuri si denivelari grave pe carosabil.

CNADNR a considerat ca firma italiana nu a respectat obligatiile asumate, iar in ianuarie 2016 a notificat Salini Impregilo cu privire la incetarea contractului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri