Daimler vrea sa vanda automobile Mercedes-Benz electrice in China, pentru a profita de initiativele guvernului de sustinere a dezvoltarii pietei acestor vehicule, a declarat miercuri directorul grupului pe aceasta piata, Hubertus Troska, transmite Reuters, citat de News.ro.

Oficialul Daimler a spus ca masurile guvernului de la Beijing, care implica scutiri de taxe si alte facilitati, au contribuit la cresterea vanzarilor de vehicule electrice la peste 300.000 in 2015, China devenind cea mai mare piata din lume pentru automobile electrice, hibride sau alte modele de acest fel.

Preturile majoritatii acestor vehicule sunt de sub 250.000 de yuani (37.515 de dolari) si au fost oferite in mare parte de producatori chinezi, a spus Troska la o conferinta cu analisti si investitori, la Beijing.

Luand in considerare factori care includ masurile guvernamentale, in cadrul strategiei de reducere a dependentei de petrol si a poluarii, reprezentantii Daimler sunt foarte increzatori ca vehiculele electrice vor fi un factor important al pietei chineze, considera Troska.

”Mercedes-Benz va juca un rol in China pe piata vehiculelor electrice”, a spus Troska.

El anticipeaza ca in timp cererea se va indrepta catre un segment de automobile electrice si hibride mai scumpe si mai performante. Troska nu a dat detalii legate de costuri, preturi, modele sau date de lansare.

Directorul pentru relatiile cu investitorii, Bjorn Scheib, a spus ca Daimler intentioneaza sa prezinte un automobil electric concept la Salonul auto de la Paris din 1 octombrie.

In prezent, Daimler comercializeaza in China un model electric sub brandul Smart si unul sub brandul Denza, pe care il produce impreuna cu partenerul local BYD.

Gama din China a Daimler mai include versiuni hibride ale automobilelor Mercedes-Benz clasele C si S si SUV-ul GLE.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri