Mitsubishi va comanda un studiu de fezabilitate privind automobilele electrice

Grupul japonez Mitsubishi Motors Corp. a declarat miercuri ca va colabora cu o serie de firme nipone de electricitate pentru a studia fezabilitatea comercializarii automobilelor electrice, plan ce trebuie terminat pana in 2010.

Producatorul de automobile a precizat ca a construit al treilea prototip de automobil electric si a prezentat proiectul companiilor de electricitate Tokyo Electric Power Co, Chugoku Electric Power Co precum si altor grupuri, conform NewsIn.

Noul automobil, denumit MiEV (Mitsubishi innovative Electric Vehicle), este dotat cu un singur motor, celelalte automobile de acest tip, Colt si Lancer Evolution fiind dotate cu motoare in fiecare roata.

Dupa ce masinile electrice au fost respinse din cauza distantei scurte pe care o pot acoperi si timpului indelungat necesar pentru reincarcarea bateriilor, in ultima perioada aceste proiecte au devenit din nou interesante datorita introducerii bateriilor litiu-ion mult mai avansate si de dimensiuni mici.

Grupul nipon Fuji Heavy Industries Ltd, producator al masinilor Subaru, se afla in cooperare cu gruparea de electricitate japoneza TEPCO pentru a construi automobile electrice mai ieftine si mai eficiente.

Un purtator de cuvant al Mitsubishi Motors a declarat ca pana in 2010 compania pe care o reprezinta doresta sa construiasca automobile electrice capabile sa parcurga o distanta mult mai lunga intre reincarcari, de la 160 de kilometri momentan pana la 250 de kilometri in 2010.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri