In cadrul unei conferinte de presa ce a avut loc la Frankfurt, reprezentantii concernului Volkswagen au anuntat o crestere a vanzarilor la nivel mondial cu 4 procente.
Cifrele sunt aferente lunii spetembrie, iar numarul exact al unitatilor vandute in aceasta luna este de putin peste 300 de mii. Astfel, in primele noua luni ale lui 2006, cel mai mare grup auto la nivel mondial a reusit sa vanda aproximativ 2,50 milioane de unitati. Cifra reprezinta o crestere de peste 11 procente fata de anul precedent.

Volkswagen surclaseaza astfel rivalii sai germani de la Mercedes sau BMW care si-au anuntat dejarezultate mult mai modeste pentru luna septembrie. Carl-Peter Forster, seful General Motors pe Europa a sugerat in cadrul unui eveniment petrecut la Paris Motor Show ca politica de preturi practicata de Volkswagen este cheia succesului lor.

WV are si un rezultat negativ in luna septembrie, germanii au scazut cu aproape un procent nivelul vanzarilor pe piata Europei de vest, insa pe primele noua luni a inregistrat o crestere de 6 procente. Numarul efectiv al unitatilor vandute pe aceasta piata se ridica la peste un milion de unitati, din care aproape jumatate au fost preluate de piata germana.

In Germania, VW a castigat mai bine de 4 procente in septembrie si a ajuns la o cota de piata de aproximativ 20 de procente. Doua au fost motoarele aceste cresteri, in opinia sefilor corporatiei: politica agresiva de preturi si lansarea noilor modele.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F