Alfa Romeo Giulia, inlocuitorul fostului 159 a fost adus pe circuitul de viteza de la Motorpark Adancata pentru a putea fi condus sportiv, intrucat acesta reprezinta cel mai bun mod de a face cunostiinta cu unul dintre cele mai rapide sedanuri din lume.

Pe linia dreapta de 950 de metri, Alfa Romeo Quadrifoglio Verde 510 CP a atins cu usurinta 200 de km/h.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde

Giulia Quadrifoglio Verde detine recordul de viteza pe circuitul de la Nurburgring, 7 minute si 32 de secunde pentru aproape 21 de kilometri, fiind cel mai rapid sedan. Are un motor V6 de 2,9 litri, dezvoltat cu ajutorul inginerilor de la Ferrari, care duce sedanul cu tractiune spate de la 0 la 100 km/h in 3,9 secunde si ii permite sa atinga o viteza maxima de 307 km/h.

Sedanul italian are o tinuta de drum excelenta. Italienii au fost atenti la mai multe elemente importante, directie, greutate, suspensie, sistem de franare.

Citeste si:
Cat te costa schimbarea anvelopelor de iarna si cat dureaza
Cat te costa schimbarea...

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde

In cazul sedanului Giulia, italienii au reusit echilibrarea maselor intre puntea fata si spate - 50/50. De aceea, in ciuda puterii de 510 CP masina nu derapeaza atata timp cat nu activezi modul Race. Este un sedan puternic si deloc periculos, daca viteza in curbe nu este excesiva si franarea puternica sau accelerarea nu se face cu rotile virate.

As spune ca italienii au facut o masina frumoasa, cu un design nu foarte agresiv, rapida si senzationala atunci cand calci franele. In timp ce un model standard Giulia franeaza in 38 de metri de la 100 km/h, Quadrifoglio Verde se opreste in 32 de metri datorita sistemului de franare IBS.

Giulia are 1.650 de kg, o greutate destul de redusa pentru o masina de 4,64 metri lungime si un portbagaj de 480 de litri. A fost folosit din plin aluminiul (motor, suspensii, sistemul de franare, portiere, capota) si fibra de carbon (axul cardanic, iar pentru Quadrifoglio - plafon, capota, spoilerul fata si spate, praguri laterale). Sasiul este realizat in proportie de 70% din otel de intalta rezistenta si in felul acesta sunt eliminate vibratiile.

Citeste si:
Test cu Opel Corsa F pe Coasta Dalmata. Cat va costa in Romania
Test cu a sasea generatie...

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde

Suspensia fata este patentata Alfa Link (brat de control cu axa de directie subdirectoare) si a fost proiectata sa mentina anvelopele perfect pe asfalt chiar si in timpul virajelor abordate cu viteze ridicate, intrucat acestea se inclina usor. Suspensia spate este tot patentata Alfa Link si permite rigidizarea in viraje si totodata absortia denivelarilor.

In cazul Quadrifoglio, exista sistemul Alfa Active Suspension, suspensia isi ajusteaza dinamic raspunsul in functie de conditiile de drum si modul de rulare selectat prin modul DNA.

Giulia Quadrifoglio dispune de un spoiler activ fata Alfa Active Aero Splitter, sistemul de franare dedicat, selectorul Alfa DNA Pro cu modul Race care comunica in timp real cu sistemul Alfa Chassis Domain Control (CDC) si tehnologia Alfa Torque Vectoring. Pentru a permite imbunatatiri aditionale, echipamentele disponibile la cerere includ pachetele Sport, Performance, Driver Assistance si Fleet. Pachetul Sport completeaza versiunea Super cu un volan sport cu extra aderenta, plus faruri Bi-Xenon.

Citeste si:
Test BMW 745e facelift - sedanul care merge 40% din timp gratis
Test drive cu BMW 745e...

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde

In echiparea de baza, Giulia are sistem Start & Stop, climatizare automata pe doua zone, geamuri anterioare si posterioare actionate electric, inchidere centralizata cu telecomanda, oglinzi incalzite, sistem multimedia Alfa Connect de 6.5“, volan imbracat in piele, comenzi audio pe volan, lumini de zi si stopuri LED, Cruise Control cu limitator de viteza, senzori de ploaie, lumini de curtoazie in usi, jante din aliaj pe 16”, sistem Alfa DNA.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde

Motorizari Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia dispune de patru niveluri de echipare (Giulia, Super, Veloce si Quadrifoglio) si sase variante de motorizare: 2.2 Diesel cu 150 CP, 180 CP si transmisie manuala cu sase trepte sau automata cu opt trepte si tractiune spate; 2.2 Diesel de 210 CP cu transmisie automata si tractiune integrala, 2.2 benzina de 280 CP, cu transmisie automata si tractiune integrala, 2.0 benzina turbo de 200 CP sau 280 CP si transmisie automata in opt trepte si tractiune integrala, 2.9 V6 BiTurbo benzina cu 510 CP si cutie manuala cu sase rapoarte sau automata in opt trepte.

Preturi Alfa Romeo Giulia:

Auto Italia are si o oferta de lansare, pentru sedanul cu tractiune spate, care scade preturile cu 17%, pana la 31 decembrie 2016. Pretul de pornire este de 31.457 euro cu TVA.

Galerie Foto: Dragos Savu

Preturi Alfa Romeo Giulia


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Volkswagen ID.3 1ST este expus in weekend in mall Baneasa