Autoitalia, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati si Ssangyong a vandut in primele noua luni ale anului 6.846 de unitati, cu 37% peste cele 4.998 comercializate in perioada similara a anului precedent.
In septembrie compania a vandut 885 de autovehicule, cu 61% peste nivelul din cea de-a noua luna a lui 2005. Compania pune cresterea pe seama sedanului Fiat Albea, care in septembrie a reprezentat peste 30% din vanzarile grupului. Noua generatie Albea a fost lansata in mai, iar compania spune ca atu-urile masinii tin de portbagajul foarte spatios si de preturile care pornesc de la 7.000 de euro, fara taxe, informeaza NewsIn. Cu taxe, preturile pentru varianta cu cele mai multe optiuni variaza intre 9.500 si 10.500 euro.

Albea a fost in primele noua luni cel mai vandut automobil Fiat, cu 2.251 de unitati comercializate, peste jumatate din cele 4.357 de masini Fiat vandute. Peste 1.700 din cele 2.251 de unitati Albea vandute in perioada ianuarie-septembrie sunt din generatia lansata acum patru luni. Grande Punto - celalalt model nou lansat de Fiat anul acesta - s-a vandut in 495 de unitati in cinci luni de comercializare, iar tinta pentru intreg anul este 800 de unitati.

In perioada ianuarie - septembrie, compania a comercializat 2.077 de vehicule utilitare Fiat, 169 de unitati Alfa Romeo, 33 de masini Lancia, opt masini Maserati si 202 SUV-uri Ssangyong. Autoitalia a vandut anul trecut 6.934 de unitati, iar in acest an compania si-a propus sa vanda cu 20-25% mai multe vehicule. Autoitalia a avut anul trecut o cota de 6% din piata importurilor de masini, unde lider a fost grupul Porsche cu 26%, urmat de Renault-Nissan cu 22 % si tiriac Auto cu 14%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri