Porsche Romania si-a propus sa vanda in acest an 20.000 de masini Skoda, dupa ce la inceputul anului tinta stabilita a fost de 16.200 de unitati, iar in primele noua luni ale acestui an vanzarile au crescut cu 43%.
In primele noua luni ale anului s-au vandut 14.963 de masini Skoda pe piata romaneasca, cu 43% peste cele 10.458 de unitati comercializate in perioada similara a lui 2005.

Skoda a fost in septembrie cea mai vanduta marca auto din import, cu 2.179 de masini vandute. Brandul ceh a devansat Renault care a vandut 1.319 masini si Volkswagen (1.213). Pe primul loc la vanzarile de automobile s-a situat Dacia, cu 8.441 masini Logan vandute in septembrie.

Pe fondul cresterii sustinuta a vanzarilor, Porsche Romania a ridicat cu 23% tinta de vanzari pentru Skoda pe parcursul acestui an, de la 16.200 de unitati, cat se anuntase in februarie, la 20.000 in prezent.

Cel mai vandut model Skoda a fost Octavia, cu 8.987 unitati, din care 5.019 din prima generatie, iar restul din generatia noua lansata anul trecut.

Compania a precizat ca trendul ascendent al vanzarilor Skoda a fost influentat si de programul de reinnoire a parcului auto in a carui prima etapa s-au vandut aproape 1.100 de masini Skoda. Brandul ceh a primit inca 423 de locuri in a doua etapa a programului care se va finaliza la mijlocul lui decembrie.

Skoda este reprezentata in 29 de orase din tara, unde exista 27 de centre auto complete si cinci puncte de vanzare. Anul acesta, in reteaua Porsche au intrat trei distribuitori noi pentru Skoda.

Porsche Romania va aduce luna viitoare al patrulea model din gama Skoda, vehiculul multi-propus Roomster care va intra pe segmentul masinilor de familie din clasa B.

in primele noua luni ale acestui an Skoda a avut 7% din piata masinilor noi, fiind devansata de Dacia cu 37,8% din piata, Daewoo cu 8,3% si Renault cu 7,6% din piata.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F