Metrorex functioneaza la capacitate maxima, cu 62 de trenuri si 3 rezerve, in intervalele cu varf de trafic (7:00 - 9:00 si 17:00 - 19:00), pe toate toate magistralele.

  • Magistrala 1 - 22 trenuri si 1 rezerva
  • Magistrala 2 - 21 trenuri si 1 rezerva
  • Magistrala 3 - 15 trenuri
  • Magistrala 4 - 4 trenuri si 1 rezerva

In plus, se asigura succesiunea trenurilor la un interval de:

  • maxim 3 minute la orele de varf pe Magistrala 2
  • 2-3 minute, pe tronsonul comun al Magistralelor 1 si 3 (Eroilor -Nicolae Grigorescu)
  • 5-6 minute in restul timpului.

Alte masuri pentru diminuarea supraaglomerarii peroanelor sunt:

  • evitarea in perioada de varf de trafic a sosirii simultane a trenurilor la peroanele statiilor unde se inregistreaza un trafic mare de calatori, iar infrastructura si instalatiile aferente nu permit o dispersare optima a calatorilor (Piata Unirii, Piata Victoriei, Dristor);
  • suplimentarea cu personal de conducere a trenurilor pentru micsorarea timpilor de intoarcere a trenurilor la capetele de magistrale, prin preluarea rapida a comenzilor de la posturile opuse de conducere a trenurilor.

Pentru deszapezirea zonelor de acces in statiile de metrou, au fost mobilizati suplimentar peste 100 de angajati. De asemenea, Metrorex a solicitat si a primit sprijinul autoritatilor de ordine si siguranta publica - Politia Metrou, pentru dirijarea calatorilor in
statiile cu un trafic crescut - Piata Unirii si Piata Victoriei (1 si 2).

"Informam calatorii ca, pentru siguranta transportului si evitarea supraaglomerarii pasajelor de trecere, in special la statiile de
corespondenta, pentru perioade scurte de timp, este posibila limitarea accesului in statii, in fata validatoarelor si la nivelul peronului. In acest sens, rugam publicul calator sa respecte indicatiile echipelor de ordine", spun reprezentantii Metrorex.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri