Noul Opel Insignia Sports Tourer va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva in martie si vine cu tractiune integrala cu vectorizarea cuplului, transmisie automata cu opt trepte, o camera video 360° si o gama larga de sisteme de propulsie.

A doua generatie a modelului Insignia impresioneaza prin design, un volum al portbagajului marit la 1.640 l – cu peste 100 l mai mare fata de cel al modelului anterior – si numeroase solutii high-tech, de la farurile cu matrice cu LED-uri Opel IntelliLux LED, sistemele ultra-moderne de asistenta pentru sofer si pana la afisajul pe parbriz.

In plus, modelul Insignia este echipat cu o functie noua Opel OnStar – asistentul personal care le permite ocupantilor autovehiculului Insignia sa rezerve camere la hotel si sa caute locuri de parcare disponibile cu ajutorul unui consultant OnStar.

Noul Opel Insignia Sports Tourer este mai usor cu pana la 200 kg fata de modelul anterior – in functie de sistemul de propulsie si nivelul de echipare. Alaturi de o pozitie de sedere mai joasa a soferului, acest lucru sporeste semnificativ dinamica de conducere.

Noul Insignia este primul autovehicul Opel echipat cu o capota activa. In cazul unei coliziuni, capota se ridica in cateva fractiuni de secunda, marind astfel distanta pana la motor si asigurand o protectie sporita a pietonilor.

Citeste si:
Glami.ro introduce cautarea folosind imagini inainte de Black Friday
Glami.ro introduce cautarea...

La interior, scaunele ergonomice premium certificate AGR cu functii de masaj, ventilatie si memorie asigura un confort suplimentar in timpul calatoriei. Mai mult, cele doua scaune laterale din spate sunt incalzite – la fel ca parbrizul.

Hayonul noului Insignia Sports Tourer poate fi deschis si inchis printr-o miscare de lovire cu piciorul sub bara de protectie spate.

Postul de conducere este orientat catre sofer. In cazul noului Insignia Sports Tourer, soferul are o pozitie de sedere mai joasa si este inconjurat de instrumente si consola centrala, ca intr-un centru de comanda. Pe langa ecranul tactil, functiile pot fi controlate intuitiv prin intermediul a trei randuri de butoane. Randul de sus pentru sistemul de infotainment, cel din mijloc pentru incalzire, ventilatie si climatizare, iar cel de jos pentru sistemele de asistenta pentru sofer.

Printre celelalte sisteme de asistenta pentru sofer se numara:

Citeste si:
Secretizarea informatiilor in China a permis raspandirea coronavirusul
Secretizarea informatiilor a...

· afisajul pe parbriz: informatiile referitoare la viteza, indicatoarele rutiere, viteza setata pentru limitatorul de viteza sau instructiunile de navigatie sunt proiectate pe parbriz, in campul vizual al soferului, permitandu-i sa se concentreze doar la situatiile din trafic.

· camera video de 360°, care consta din patru camere individuale amplasate pe fiecare parte a autovehiculului. Aceasta asigura o perspectiva panoramica, la 360°, facilitand manevrele de parcare.

· tempomatul adaptiv (ACC) masoara distanta fata de autovehiculul din fata si adapteaza viteza in consecinta. ACC va initia automat o franare de urgenta daca aceasta distanta scade brusc.

· Asistentul pentru mentinerea benzii de circulatie cu corectare automata a manevrelor si Avertizarea privind parasirea benzii de circulatie (LDW). Deplaseaza usor volanul (iar LDW emite un avertisment, daca este necesar) pentru a ajuta soferul sa evite parasirea accidentala a benzii de circulatie.

Citeste si:
Salonul Auto de la Geneva a fost anulat. 15 cazuri de coronavirus...
Salonul Auto de la Geneva a...

· Avertizarea privind traficul din spate. Sistemul utilizeaza senzorii radar din bara de protectie spate pentru a detecta obiecte aflate la o distanta de pana la 20 m si 90 de grade fata de partea stanga sau dreapta din spate, o functie foarte utila la iesirea cu spatele dintr-un loc de parcare cu vizibilitate limitata.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Citește și
CFR Călători reduce săptămâna de lucru la 4 zile și micșorează salariile
Setari Cookie-uri