Studiul a fost realizat in regiunea Europei de Vest si incorporeaza cercetari cantitative, vizite de tip mystery shopping, sondaje online, analize comparative si analiza calitativa de tip focus grup. Perspectiva are un orizont de timp de 10 ani, centrat in jurul a doua segmente diferite: vanzari de vehicule noi si servicii post-vanzare pentru sectorul premium al piete auto (pretul de intrare intre 20-40 mii euro).

Viitorii clienti al segmentului premium sunt si cei din generatia Y si asteptarile lor de la dealerul auto difera semnificativ fata de cele ale generatiilor anterioare. Atunci cand procura o masina, ei se aseapta la o experienta digitala, transparenta si plina de aventura.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: KELENY / Shutterstock