Mitsubishi Motors Corporation (MMC) va prezenta in premiera mondiala noul SUV Eclipse Cross in cadrul Salonului Auto International de la Geneva, care va fi introdus intai in Europa in toamna acestui an, iar apoi in Japonia, America de Nord, Australia si alte regiuni.

Mitsubishi Eclipse Cross va dispune de un motor pe benzina de 1,5 litri turbo-alimentat, cu injectie directa combinat cu o noua transmisie CVT cu 8 viteze cu functie Sport Mode. Motorul diesel de 2,2 litri common rail cu injectie directa turbo-alimentat dezvoltat special pentru Eclipse Cross este cuplat cu o noua transmisie automata cu 8 viteze.

Noul SUV compact coupe Eclipse Cross se va alatura gamei globale MMC de SUV-uri crossover: SUV-ul compact ASX2 si SUV-urilor medii Outlander si Outlander PHEV.

Eclipse Cross este o fuziune intre aspectul unui coupe si al unui SUV. Alte caracteristici distinctive sunt design-ul ce motiveaza soferul sa se urce la volan, conectivitatea ce te impinge spre noi aventuri si tehnologia de control pe toate rotile, care furnizeaza senzatia linistitoare din timpul condusului ce promite o experienta placuta.

Forma clara si dinamica de coupe Mitsubishi se distinge prin: profilul conic cu conturul distinctiv; geamul din spate adanc inclinat spre fata; forma usii portbagajului si consola scurta din spate si aparatoarele musculoase.

Citeste si:
Premiera: un echipaj feminin la Campionatul European de Raliuri
Premiera in motorsportul...

Conceptul MMC al designului frontal Dynamic Shield (Scut Dinamic) face referire la forma scutului protector obtinuta vizual de zona centrala neagra ce reprezinta o grila neagra de radiator, simbolizand performantele masinii. Zona neagra este invaluita din trei directii – din partea stanga, dreapta si de jos in sus. Scutul Dinamic exprima functionalitatea frontului si spatelui in rolul sau de protejare a oamenilor si a masinii.

Designul agresiv al spatelui se distinge prin stilul aproape cubist creat in jurul luminilor din spate montate la inaltime si alungite si prin divizarea orizontala a geamului din spate inclinat spre fata in doua portiuni. Cand sunt aprinse, luminile tubulare LED pentru frana si stopul central LED montat la inaltime formeaza o bara unica de lumini dispusa pe tot spatele, conferind vehiculului Eclipse Cross un aspect ghemuit si stabil din spate.

O noua culoare rosie de caroserie se alatura paletei. Sunt aplicate intai straturile standard argintiu si transparent si apoi lipite prin ardere. Apoi se aplica un rosu semi-transparent si un strat transparent, lipite si ele prin ardere.

Bordul orizontal, ornamentele argintii si schema de culori monotona negru/argintiu creeaza un interior rafinat care este in acelasi timp dinamic si sportiv. Cu sistemul sau audio cu afisaj subtire si afisajul la nivelul ochilor, habitaclul futurist emotioneaza soferul vehiculului.

Citeste si:
Peugeot 508 Sport va avea 360 de cai putere
Peugeot 508 Sport va avea 360...

Eclipse Cross foloseste un sistem 4WD care furnizeaza un cuplu optim preponderent catre rotile din spate, in functie de situatie si de conditiile de drum. Sistemul include functia MMC de control al dinamicii vehiculului Super All-wheel Control (S-AWC), care acum dispune de AYC7 activat de frane.

Adaugarea unui lonjeron in 3 puncte in fata si utilizarea strategica a legaturii structurale in spate in particular, a imbunatatit rigiditatea caroseriei.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si