Intr-o lume care inca crede in micsorarea motoarelor pana cand cilindrii vor avea dimensiunea unor pipete, Mazda indrazneste sa fie aroganta. Au ales sa-si pastreze calea si sa nu devieze de la ea, asa ca religia lor este miza pe motoare aspirate de capacitati - sa le spunem - normale. Daca pe restul modelelor vom gasi motoare de 1.5 sau 2.0 litri, pe Mazda 6, japonezii au pastrat si un propulsor care la prima vedere pare din alta era.

Este un patru cilindri de 2.5 litri ce dezvolta sub 200 CP. Ce e aceasta vrajitorie? Orice alt constructor ar fi trantit un sistem turbo si ar fi dus puterea catre cu totul alte cifre. Mazda prefera insa sa pastreze lucrurile in alt registru. Inginerii japonezi cred in motoarele aspirate cu puteri mai reduse, dar urca foarte rapid catre zona rosie a turometrului. Am mai condus motoarele Skyactiv-G de 2.0 litri pe modele ca CX-3, dar este prima data cand ne intalnim cu propulsorul de 2.5 litri.

Citeste articolul integral pe AutoMarket.ro

Sursa foto: Automarket.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri