Grupul industrial italian Fiat planuieste sa investeasca un miliard de dolari in America Latina pentru a majora vanzarile de automobile din zona, potrivit cotidianului Financial Times, conform NewsIn. seful operatiunilor pentru zona Americii de Sud a Fiat, Cledorvino Belini, a precizat pentru cotidian ca grupul pe care il reprezinta planuieste sa investeasca aceasa suma in America de Sud si Mexic, pana la finalul anului 2008.

Investitia, din care o mare parte va fi canalizata spre modelele noi si modernizarea liniilor de productie de la uzina braziliana din Belo Horizonte, reprezinta de doua ori mai mult decat ce a fost investit intre 2003 si 2005, conform Financial Times.

Fiat spera sa isi sporeasca cota de piata din America Latina de la 12% pana la 15%, intrecand astfel compania americana Ford Motor Co, care trece printr-o perioada mai dificila, a anuntat compania.

Belini a precizat pentru cotidian ca este de parere ca este "realist" ca acest obiectiv sa fie indeplinit pana in 2010. "Mi-as dori sa atingem o ocupare a pietei de 25% in ceea ce priveste America Latina, dar in anii ce vor urma ne vom multumi si cu o cota mai mica", a declarat acesta.

Mexicul reprezinta unul din punctele centrale ale preconizatei cresteri. "Aproximativ 1,1 milioane de noi masini sunt vandute anual in Mexic, ceea ce inseamna ca reprezinta a doua piata ca si dimensiune din America Latina, dar prezenta Fiat in Mexic este foarte redusa", a precizat Belini.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri