Principalii producatori de automobile, printre care Nissan, Volkswagen si BMW, se afla cu mult sub standardele de imbunatatire a consumului de combustibil conform legislatiei europene, releva miercuri un raport publicat de grupul ecologist plasat la Bruxelles, Transport&Environment, informeaza NewsIn.

Acest raport confirma faptul ca trei sferturi din cele 20 de mari branduri care isi desfasoara activitatea in Europa nu se adapteaza destul de rapid la reglementarile privind protejarea mediului specificate in acordul voluntar semnat cu UE.

Aceste obiective voluntare, pe care Uniunea Europeana a amenintat ca le va face lege daca firmele producatoare de autovehicule nu le vor aplica, implica reducerea emisiilor de dioxid de carbon pentru masinile de productie noua ce vor fi vandute in Europa, pana la 140 de grame pe kilometru pana in 2008.

Nissan este compania care a aplicat cel mai putin aceste reglementari, dupa acesta urmand Suzuki, Mazda, Audi, Volvo, BMW si Volkswagen, a precizat grupul ecologist.

In schimb unele companii se afla pe calea cea buna, grupurile Fiat, Citroen, Peugeot, Renault si Ford isi vor indeplini obiectivele pana la data de expirare a termenului limita, ce expira in 2008. "in mod clar obiectivele pot fi atinse, dar atat timp cat 75% din constructorii de automobile nu sunt pedepsite in nici un fel pentru o eventuala nereusita, nu vor reusi niciodata sa facem progresele necesare", a precizat un oficial al grupului ecologist, Aat Peters.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri